كل ما يخص بنات والشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص بنات والشباب

منوعات البنات والشباب
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السابعة والعشرين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin


المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 21/04/2013
العمر : 31

قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السابعة والعشرين Empty
مُساهمةموضوع: قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السابعة والعشرين   قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السابعة والعشرين Emptyالخميس سبتمبر 19, 2013 8:13 pm

الفصل السابعة وعشرين
وصلنا لحد ما كانت شاهى بتغنى وعمالة تلف وفجأأأأأأأأأأأأة لزقتتتتت فى حيططططططططة فى الشقة طبعاً ههههههههه والنور نور والكل ظهر مروة ومازن وانجى وهند واحمد وسيف وعبدة
عبدة : هههههههههه ههههههههههههههه ههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههه اخرة سطلتك يا مسطولة هههههه
انجى : انت هتقول فيها مسطولة جداً ههههههههههه .. طالعالى يا بت
سيف : اة يا حبيبتى طالعة عقلة زيك احنا عارفين طبعا
انجى : قصدك اييييييية ياد انت ؟؟!
سيف : انجى هو انتى لية مش بتعاملينى ع اساس انى خطيبك انتى محسسانى انى لقيت وانت مش امى ولا انتى ابويا
أحمد : انت مش امى ؟؟! ولا انتى ابويا ؟؟! انت سخن يا واد يا سيف .. بعد كدة هندخلك انت وهى مستشفى الامراض العقلية
سيف : اكيد اللى هناك اعقل منها
مروة : استنوا بس .. شاهى انت كويسة الخبطة وجعتلك دمااغك ؟؟!
شاهى : آآآآآآآآآآآآة
مروة : الحمدلله
شاهى : استنى بس انا بقول آآآآآآة من الوجع انتى فهمتى اية حرام عليكى دة انا حضنت الحيطة
هند " كانت جاية ماسكة كوباية النسكافيه وبتقلب السكر ومش واخدة بالها ان احمد قاعد ع الكرسى فخبطت فى الكرسى والنسكافيه ادلق فى قفاااااااه "
أحمد : اححححححححححح " ووقف قعد يتنطط وهو طويل بقا ههههههههه " سخخخخخخخخخخخخن ايييييييية دةةةةةةةةة ..... يا ماماااااااااااااااا احححححححححححححححححححححح .. يالللللللللللللللهوى .. الحقوووووووووونا يا جووودعاااااااان .. قفايا بيولعععععععع " هند جريت جابت مية سقعة ودلقتها فى قفاه "
أحمد : احححححححححححح برررررررررررررررد " تكتكتك " رعشة " احححححححححححححححححح الدنيا برررررررررررررد
عبدة : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه مش قااااااااادر ههههههههههه ابطل هههههههههه ضحك هههههههههه هاتولوا بطانييييييييييية ههههههههههههههه
" وبعد ماحمد قعد وهدى كدة "
أحمد : ياللهوى يا هند حراام عليكى
هند : هههههههه معلش تعيش وتاخد غيرها بس بصراحة كان منظرك يفطس من الضحك
عبدة : هههههههه آآآآآة اوى
" وسمعوا صوت خبط الباب وعبدة راح يفتح "
عبدة : آآة آهلاً انتى شرفتى يا لمضة هانم اتفضلى اتفضلى
ندى : اية يا عم قلقاس انت اسكت وانت شبه البطاطساية المسلوقة كدة استنى معايا روميساء ووائل شبطو فيا .. فييييين الجماعة
عبدة : خشى ياختى جوة
ندى : طب وسع بقا سكتك خضرررررة
" ودخلت ندى وروميساء ووائل فاكرينهم ؟؟ .. ولاد ايمان اخت محمد يا فتوكات اتذكروا اتذكروا وبعدين كملوا قراية "
روميساء : هنتتتت " هندددد " وحثتينى خالث يا هنت " وحشتينى خالص يا هند "
وائل : ختيبتى ملوة وحثتينى " خطيبتى مروة وحشتينى "
" عبدة رفع وائل من قفاه فى الهوا "
عبدة : مين دى اللى خطبتك وحبيبتك ياااااااد انت يا صغير ياد
وائل : ملكس تعوة " ملكش دعوة "
مروة :سيبووووووووووووا يا عبدة حرام عليييييييييك هيقععععععع سيبوا يابنى سيبووووا
وائل : حبيبتى يا ملوة بتخافى عليا " حبيبتى يا مروة بتخافى عليا "
ندى : ارمية من البلكونة محدش هيقولك لا عادى عادى " وبعدين عبدة بيحب يغيظ ندى فعند فيها راح منزلة "
ندى : اتفوو ع رخامتك
عبدة : بتقولى حاجة
ندى : لابكح اهو كححح كحح كححححححححححححححححححح هو الكحة حرام يا جدعااان ؟؟!
عبدة : لا ياختى مش حرام بس عاوزة اية انجزى
ندى " بتمثل العياط " : اصلى كنت عاوزة لمونتين الواد سخن مولع وعيان يا حبة عين امةةةةةة هيهيهيهيهي " متفهموش هى بتضحك ولا بتعيط "
شاهى " برقتلها " : بتتتتتتتت اخلصى
ندى : متخافيش مش هقول على الخـطـ
شاهى " مقاطعة بصوت عالى اوى " : آآآآآآآآآآآة عاااااااااوزة الخرييييييييييييطة الميس طلباها منكوووا حاضر حاجة تانية ؟؟!
" طبعاً الكل استغرب "
ندى " بتكلم بسرعة رهيبة " : لا مش عاوزة .. اقصد .. آآة .. اقصد .. لا .. يووووووووووه بصوا خطوبة محمد بعد تلت ايام هتيجوا مليش فيه الدعوة اهيه يلا يا روميساء يلا يا وائل " ورمت الدعوة ع كنبة وطلعت تجرى ورميساء طلعت تجرى ووائل حدف لمروة بوسة فى الهوا وطاااااااار "
عبدة :انا من رايى يا شاهى نروح عشان يعرف انك مش هيفرق معاكى حاجة لما تسيبيه
شاهى " بعيون لامعة " : اممم .. موافقاك يا عبدة هو كدة كدة انا نسيتة بصراحة ومش هاممنى الا موضوع ماما تعالى نروح مفيش مانع وصحيح انا اشترتلى فستان حلو اوى هبقا اورهلكم
هند : اوك يلا كل واحد ع بيتك بيتك من غير مطرود عشان ننااااااااام
أحمد : آآة بالنسكافيه اللى فى قفايا
هند " برقت " : برااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
أحمد : اجررررى يلاااااا
" وطلعوا يجروا الولاد كلهم ع سلم وع فكرة مازن جالو مكالمة فنزل عشان كدة مظهرش جالو مكالمة من سما ومش من عادتة يتكلم معاها قدام حد "
البنات : ههههههههه .. يلا ننام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://esraa150.ahlamontada.com
 
قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السابعة والعشرين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الواحد والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الاثنين والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الثلاثة والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الاربعه والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخمسة والعشرين

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كل ما يخص بنات والشباب  :: كلام بنات والشباب :: كلام اسرار بنات-
انتقل الى: