كل ما يخص بنات والشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص بنات والشباب

منوعات البنات والشباب
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخمسة والعشرين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin


المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 21/04/2013
العمر : 31

قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخمسة والعشرين Empty
مُساهمةموضوع: قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخمسة والعشرين   قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخمسة والعشرين Emptyالخميس سبتمبر 19, 2013 8:07 pm

الفصل الخمسة والعشرين
وصلنا لحد ما محمد روووح وندى دخلت تنام هى وامنية
ندى : عارفة يا امنية مع ان محمد بيضحك وكدة بس بحس ان مفيش حد زعلان او بيتألم زية
امنية " تحاول تضحكها " : يا واد يا واد انت يا جاااااااااامد يا بت بتحسسينى انك عندك 143 سنة ههههههه
ندى : يا راجل ودة من امتى ؟؟!
امنية : لا دى حساسية بتجيلى بعد الضهر
ندى : آآآآآآآة طب نامى بدل ما هقتللللللللللللللللللك
امنية : يا مامى لا يا ستى تصبحى ع خير
" ونامت امنية بس ندى خرجت برا فى الصالة وفضلت تذاكر لحد الساعة ستة ونص ومحمد خرج من البلكونة لانة كان قاعد فيها لقاها بتذاكر "
محمد : ندى فاضلك كتير ؟؟
ندى : لا خلاص خلصت فى حاجة
محمد : خشى البسى احلى لبس خروج عندك وفوووكى الحجاب دة البسى لبس صاااااااايع
ندى : نععععععععععععععععم هع هع هع
محمد : اسمعى الكلام بسرعة
ندى : طه
" وقامت تلبس ومحمد نزل "
" فى الشارع "
محمد : عبدةةةةةةةة انت ياااد يا عبدةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة
عبدة " لف يشوف مين بينده " : ايييييييييييييييييية يا محمد خرعتنى عاوز اية ؟؟!
محمد : ههههههههههههههههههههههه خررعتك هههههههههههههههههههههه !! ما علينا متعرفش شاهى من شوية نزلت راحت فين ؟؟
عبدة : بتسال لية ؟؟
محمد : يا عم قوووووووول
عبدة : راحت عند ياسمين اصل اسامة رايح يتقدملها انهاردة
محمد : ااااااااة دة كان قالى الواطى بس انا نسيت طب يا عبدة شكراً اوى سلام
" وطلع يجرى "
عبدة : لا حول ولا قوة الابالله ربنا يشفى
مروة " من وراة " : يشفى مين ؟؟
عبدة : لا يشفى " وبعدين بيبص وراه اتخض لانة مكانش واخد باله ان حد واقف " .. هئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئئ اية دة حرام عليكى
مروة : يا بنتى هقطعلك لسانك دة ايةشوفت عفريت ؟
عبدة : لا بس انهاردة يوم الخضات العالمى
" ونسيبهم يرغوا ونروح لمحمد طلع الشقة "
محمد " بمكر " : ماما انا هاخد ندى ونروح نشترى البدلة اصل فرحان اوى اوى ان خطوبتى بعد تلت ايام ياااااااااه وكمان على سالى وانتى اللى مختارة العروسة ربنا يخليكى يا ماما
الام " باستغراب " : ربنا يرجعك لعقلك يا بنى ايوة انت كدة ابنى حبيبى وانا راضية عنك خد اختك واعزمها على حاجة كدة وانت جايين
محمد : حاضر يا ماماا .. ندددددددددددددى يا ندددددددددددددى
ندى " من جوة الاوضة " : دقيقة بس يا محمد هلم شعرى .. ايوووة .. خلاص اهو خلصت
محمد : يلا يا مزة
ندى : يلا يا برنس " وهما تحت " .. محمد انت بجد رايح تشترى البدلة
محمد : اة هشترى احلى بدلة فيكى يا مصر
ندى " باستغراب " : بس ..
محمد " مقاطعاً " : عارف هتعرفى كل حاجة بعدين واللى انتى عاوزاه هو نفسة اللى انا عاوزة
ندى : طيب
" نروح عند ياسمين "
شاهى : عقبااالى بقااااااا
ياسو : نقى نقى
شاهى : لا انا بحسد بس
ياسو : لا بسيطة ياختى المهم كملى قبل ما عريس الغفلة ييجى
شاهى : ههههههههههههه اوكى .. بصى بعد ما محمد بصلى بصة انتصار كدة ومشى بقا سيف راح يكمل شغل وجه عبدة وانجى ومازن واحمد ومروة ودخلوا خدونى انا وهند وروحنا وهند قعدت تعيط جاااااااااامد " وابتدى صوت شاهى يتخنق بالدموع " بس بصراحة مكانتش فارقة معايا كان عندى الموت اهون بكتير من ان حبيبى هتاخدة واحدة تانية وامى ضاعت منى " وانهااااااااارت "
ياسو " بحنان " : معلش يا حبيبتى وبعدين اية الغم دة الله الواد دة شكلى هرفضة طلع نحسسسسس
" وبعدين نروح لمحمد وندى محمد ركن العربية قدام عمارة فخمة اوووووووووووووووووووووووى "
محمد : انزلى
ندى : الشارع هناا مفهوش ولا مول انت عبيط يا واد انت ؟؟ هتشترى البدلة منييييييييين ؟؟! هاا قول فهمنى ؟؟!
محمد : بسسسسسس انزلى وهتفهمى بصى هتعملى .....................
ندى : اووووووووووك يا واد يا جامد
" نرجع لشاهى وياسو بعد ماشاهى هديت وظبطت ياسو وقعدوا يضحكوا فجأة سمعوا صوت فظيع عالى اووووووى "
شاهى و ياسو " باستغراب " ايييييييييييييييييييييييييية دةةةةةةةةةةة
" ودخلوا البلكونة ولقوااااااااااااااا .....
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://esraa150.ahlamontada.com
 
قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخمسة والعشرين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السادس والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السابعة والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الثامن والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل التسعة والعشرين
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الواحد والعشرين

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كل ما يخص بنات والشباب  :: كلام بنات والشباب :: كلام اسرار بنات-
انتقل الى: