كل ما يخص بنات والشباب

منوعات البنات والشباب
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الاربعه والعشرين

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin


عدد المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 21/04/2013
العمر : 24

مُساهمةموضوع: قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الاربعه والعشرين   الخميس سبتمبر 19, 2013 8:02 pm

الفصل الاربعة وعشرين
__________
تانى يوم صحيت ندى ولبست لبس مدرستها وراحت ع مدرستها وكانت الساعة 8 ونص ومحمد صحى ودخل لامنية
محمد " بصوت واطى " : أمنية
أمنية " بنفس نبرة صوتة " : اية ؟؟
محمد : يلا يا بنتى اجهزى سالى المفروض بعد شوية تجيب علا وتنفذ الخطة اجهزى والبسى روب عشان متلاحظش حاجة واحنا هنسبق على هناك
أمنية : طييييييييب
" وقام محمد وامنية لبسوا وراحو هناك المكاااااان "
وبعدين فى شقة البنات
انجى : يااااه يا مروة بقالنا كتير اوى اوى اوى مسمعناش صوتهم تعبت بجد ونفسى ننزل الجامعة
مروة : عارفة انتى يا سلام كدة لو لقيت هند بتفتح باب قوضتها وخارجة تقول مروة
هند " من ورا مروة " : مروة
مروة : شايفة كمان بيتهيألى صوتها
انجى : وانا بيتهيألى انها واقفة وراكى
مروة : تصدقى انا كمان بيتهيقلى شاهى واقفة وراكى
شاهى : انووش
" ومروة وانجى بصوا وراهم "
مروة وانجى " بخضة " : آآآآآآة يا مامااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
" الولاد كانو طلعين ع السلم ولقوا باب شقة البنات مفتوح طلعوا يجروا "
عبدة : حرااااااااااامى اثبتتت مكاااااااااانككككككككككك متتحركككككككككش متخافش مش هعملك حاجة " وماسك مقشة " معايا رشاش كبير هيموتك بس متخاااافش " وكان لابس بيجامة وشعرة منعكش ولسة صاحى من النوم متعرفيلوش هو صاحى ولا نايم وشكلوا يوقع من الضحك وشاهى شافت هى وهند ومروة وانجى المنظر وفطسوا من الضححححححححك "
شاهى : ههههههههه ايةةةةةةة دة اية يا عبدة انت اتجننت ؟؟
هند : هههههههههههه اة هههههههههههههه والله هههههههههههه شكلوا هههههههههههه كدة ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
مروة : هههههههههههههههه طب اغسل وشك الاول حتى ههههههههههههههههه
أحمد : انتوا كنتوا بتصوتوا لية ؟؟!
انجى : حمااادة انت بتهرج مش ملاحظ حاجة غريبة
" أحمد هرش فى دماغة اكنوا بيفكر وفجأة فتح بوقو تلاتة شبر وتنححححححح لا ومش لوحدة دة احمد ومازن وسيف وعبدة فتحوا بوقهم وتنحوا ومروة وانجى معاهم "
هند : هههههههههه هما مالهم دووووووول ؟؟
" على فكرة يا جماعة البنات عادتاً فى الشتاا بيبقوا لابسين طرح فى البيت فهما كانو لابسين طرح عشان متجيش فتوكة تقولى هما مش محجبين "
شاهى : مش عارفة انا ههههههههه
مازن " وعمال يحط ايدة على عينة ويفتحها " : انتو انتو انتو بجد صح ؟؟ ولا انا بيتهيألى وتاثير رخامة سما عليا امبارح ؟؟
شاهى : ههههههههه مش بيتهيألك
أحمد : هندددددد يخرم جيبك يا بتتتتتتت اية دة اية دة اية الحلاوة دى
عبدة : ايه الطعامة دى
انجى : واية اللى بيحصل دة اية اللى انا شايفوا دة ..دة غزال عمال يتمخطر
" وبعدين اخدت بالها من سيف اللى لسة متنح ومتنحلها "
انجى : هو سيف هنج ؟؟
عبدة : هههههه مش عارفة ههههههه " وبعدين راح ورا سيف وادالو قفا وقالوا " انتتتت ياد مسطووووووووووووووووووووووووووووووول انت متنح كدة لية
سيف : لا بس اكتشفت ان خطيبتى هبلة هع هع هع
أحمد : اييييييييية انت لسة عارف ناو دة من زمان يابنى من وهى عنده سنتين ونص وكانت بتقولى يا ابية حمادة عمرك سمعت حد بيقول ابيه حمادة ؟؟
انجى : بقا انا بقول ابيه يا كداب دة طب فاكر مقلب يوم الخميس الصبح لما حيت تروح المدرسة ها فاكر اقول اقول ؟؟
أحمد : لا مش فاكر Razz
انجى : طب والله لاقول وافضحك .. بصوا يا جماعة صحى من النوم لقانى راسمة موضوع عند حديقة الحيوان على رجلة ودهنت وشة بجبنة بيضا وحطيت عليها قشر خيار وقشر جزر وقشر بيض وحطيت بيض على وشة وبطاطس مكعبات وحبت فلفل اسود ودقيت توم حطيتة على بوقة وجبت قشرتين بصل حطيتهم على عينة
" الكل سمع دة وفطس من الضحك وتخيلوا احمد "
هند : هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههههههههههههه اية الماسك الجامد دة ههههههههههههههههههههههههههه
أحمد : بتضحكى عليا يا هند ماشى ماشى بس بطلوا ضحك بقاا وفهمونى اتكلمتوا فجأة كدة لية
شاهى : انا اقولك بص يا معلم انا صحيت فى امان الله وقعدت افكر طب منا طول منا ساكتة ازاى هاخد حقى واية هيفيد بصمتى منا لازم اتكلم عشان كدة تعبتكوا معايا وحسيت انى عاوزة اتكلم باى شكل ابتديت احاول اتكلم اتكلم لحد ماتكلمت
هند : اممممممم وانا صحيت لقيتها بتحاول تتكلم واول حاجة قالتها " شاهى حطت ايدها على بوق هند قبل متكمل "
شاهى : عارفة لو قولتى هقتلك
هند : مممم اهنمفخنهاعتنبلمبميكنانه
أحمد : يا بنتى اوعى ايدك كدة عايزين نفهم بتقول اية " وشال ايدها من على بوق هند "
شاهى : طب طب براحة على نفسك " وبرقتلة "
أحمد : ..
عبدة : بس يا معلم الـ دى بتبرقلك خااااااف يا عيد ولا اقولك خاف يا احمد
أحمد : ياااااامى
شاهى : هههههههههههههه
هند : المهم اول حاجة شاهى قالتها محمدددددددددددددددددددددددد
سيف : اوباااااااااااا لالالالالالالالا اصدقش يا بت انتى محرمتيش بس مسيرك يوم وهتفهمى
" وقطع كلامهم رن تليفون هند "
هند : ية دة مين هيتصل دلوقتى ؟؟ هى الساعة كام معاك يا مازن ؟؟
مازن : 10
هند : ورقم غريب هع هع هع
أحمد : هاتى ارد اشوف مين
هند : لا استنى هشوف انا يمكن حد عارفنى
هند : الو
بنت : ايوة لو عايزة تعرفى معلومات عن الراجل اللى خطط لقتل مامتك قابلينى فى البيت دة كمان ساعة بظبط متتاخريش والا انتى عارفة هيحصل اية سلام
" وقفلت فى وشها "
" هند متنحة "
شاهى : فى ايييييييييييية ؟؟؟؟
هند : ........... " وقالت البنت قالتلها اية "
" صوت التليفون بتاع هند يرن تانى "
هند : انتى مين
البنت : ميهمكيش تعرفى ولو جيتى هتعرفى آآة صحيح يا قطة تحزير اصلك عزيزة عليا اوووووووى ابقى تعالى انتى واختك القطوطة بس عشان لو معاكو حد تانى هيوحشكوا اوووووى زى مامى ماهى وحشاكى كدة اصلها ضحت تضحية كبيرة واو اوى تضحية امهات هاهاهاهاها باى باى ومتنسيش التعليمات
" وقفلت فى وشها وفضلت متنحة "
شاهى : قالتلك اية
هند : ....... " وقالت كل حاجة قالتلهلها "
أحمد : روحوا بس خدوا بالكم من نفسكم مش هتقدر تعملكوا حاجة
هند " بخوف " : اوكى قومى يا شاهى نلبس " وقامت هند وشاهى لبسوا ونزلوا راحوا والباقى راح ع الجامعة وقابلوا اصحابهم "
نروح فى مكان تانى
سالى : اشططططة يا علا بس جامدة
علا : اي خدعة بس لو تبطلى اعملك الشيطانية دى
سالى : هاهاهاهااا دة بعينك يلا نروح المكان
علا : انتى متاكدة انهم هييجوا ؟؟
سالى : طبعاً يا بنتى
علا : انتى هتسافرى بجد
سالى : بصى انا ميعاد خطوبتى على محمد كمان تلت ايام هعمل انى رايحة اشترى الفستان من باريس لانى اكتشفت انهم قربوا يمسكوا عمار واكيد هيعترف عليا انتى عارفة عمار ندل
علا : اوكى يلا نروح
وفى مكان تانى بنت وولد قاعدين فى عربية
وعربية تانية فيها بنتين
وعربية تانية فيها بنتين
نزل من العربية الاولى بنتين ودخلوا البيت
هند : حد هنااااااااا
شاهى : يا جماااااااااااعة
هند : واضح ان مفيش حد
نروح فى مكان تانى عربية فيها بنتين
سالى : يلا ابدئى
علا : اوك
وعربية تانية فيها بنت وولد
محمد : اهو شاهى وهند اهما دخلوا البيت سالى ياللللللللهوى بدأت الخطة وهربت هى وعلا يلا بسرعة ننزل
" وجوا البيت "
هند : اييييييييية دة ؟؟ الباب اتقفل من برا ازاى
شاهى : آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآة هندددددددد الحقينى المكاااااان بيتحررررررررررررررررق " وقعدوا يبكوا لحد ما المكان اتملا دخان واغم عليهم
" وفجاة الاب اتكسر من برا ودخل ولد وبنت
محمد : دول اغم عليهم .. اة يا حقيرة يا سالى اسنديهم معايا يا امنية على العربية
" ومحمد وامنية اخدوهم وودوهم العربية ودخلوهم مستشفى وبعد ما فاقوا الدكتور راح لمحمد وامنية برا القوضة "
الدكتور : تقدروا تدخللولهم
" ومشى ومحمد بس اللى دخل امنية قالت لا وفضلت برا "
محمد : الف سلامة عليكى يا هند اتفضلى الموبايلات اهى انا اتصلت بيهم وسيف هنا فى المستشفى زمانهم جاينلكوا " فى الوقت دة دخل سيف ماهو دكتور بقا وشغال فى المستشفى دى لحسن الحظ "
سيف : شكراً يا محمد اوى
محمد : على اية دة الواجب بردوا
هند : متشكرين يا محمد
محمد : العفو يا هند " وبص لشاهى بصة انتصار ومشى اخد امنية وروحوا "
" وبعدين الكل جه لامنية وشاهى واخدوهم وروحوا البيت "
فى بيت محمد
محمد : ماما هى فين سالى
الام : سافرت من شوية على طيارة خاصة باريس هتشترى فستان الخطوبة من هناك خد امنية وروحوا اشتروا بدلة عشان الخطوبة بعد 3 ايام
محمد " بفرحة " : اوكى بكرة .. بقولك هى ندى معاد خروجها من المدرسة امتى
الام : الساعة 1
محمد : يعنى ساعة الا ربع وهتخرج .. ماشى .. أمنية يلا هنروح لندى ناو عند مدرستها بعيدة
أمنية : هتعمل اية وهتصالحها ازاى ؟؟
محمد : بصى ......... " وقالها وبعدين وافقت ونزلوا راحو دخلوا نادى كلموا راجل وقالولوا حاجة والراجل قالهم ماشى وراحوا عند مدرسة ندى فى ميعاد خروجها بس كان عندها مجموعة فكان فاضل نص ساعة وتخرج ومحمد شاف تلاتة من صحابها خارجين "
محمد : مهاا .. مى .. سهيللللة .. تعالوا
مى : اية يا محمد اختك عندها مجموعة
محمد : عارف بس بصوا هى زعلانة منى فانتوا هتعملوا ...... " وقالهم ووافقوا وجيه ميعاد خروج ندى من المجموعة "
" ندى خارجة لقت محمد خارج من وراها وحاطط حاجة بتعلى الصوت اووووووووى وجايب دى جى وبيغنيلها عشان تصالحوا وصوتوا حلو جداً "
محمد : زعلان مني ليه حبيبي اوي كده ومشيلني ذنبك

وده بقى سببه ايه حاجه غريبه اوي انا مجتش جمبك


انت بتعند معايا .. ليه بس ليه

ومكبر الحكايه .. ليه بس ليه

حبيبي من البدايه .. فاكر قولنا ايه

ولا انت شكلك مش هنا

انا لو جيت عليك حبيبي انا كده باجي على حته مني

واديني اهو براضيك دانا حبيبك انا متزعلش مني


انت بتعند معايا .. ليه بس ليه

ومكبر الحكايه .. ليه بس ليه

حبيبي من البدايه .. فاكر قولنا ايه

ولا انت شكلك مش هنا
" وبعدين ظهرت امنية هى اللى بتغنى وصوتها تحفة بردوا "
أمنية : اعرفه .. إلا اعرفه .. وانا غيري مين في الدنيا يعرف يوصفه

إلا اعرفه .. انا بس خايف لأكسفه

كنت خلاص هنساه مع اني لسه بحن ساعات

عشت سنين في هوه وحكايته خدت مني رقات

فات كل ده وبتسئلوني اعرفه ؟؟

الا اعرفه .. وانا غيري مين في الدنيا يعرف يوصفه

إلا اعرفه .. انا بس خايف لاكسفه

إلا انا .. كله إلا انا .. مقدرش ابيع عشره بقالها كام سنة

كله إلا انا .. ده احنا اتخلقنا لبعضنا

كنت خلاص هنساه مع اني لسه بحن ساعات

عشت سنين في هوه وحكايته خدت مني رئات

فات كل ده وبتسئلوني !! ؟؟

إلا اعرفه
" ندى فضلت متنحة معرفتش تعمل اية وبعدين محمد اتكلم "
محمد : اسسسسسف يا نووودى يا حبيبتى
ندى " برخامة " : وانا اسرف اسف دى منين ؟؟
محمد : من هنااااااااااا
" وجه من النادى اللى ااتفق معاه محمد اس شالوا ندى واصحابها وجابوا دباديب قعدوا وزعوها ع المدرسة كلها ومكتوب عليها هدية من ندى "
مى : خلالالالالالاص بقا يا ندى قولى مسامحاك دة انا لو محمد دة اخويا يا سلام
ندى : متعاكسيش اخويا يا بت
سهيلة : مش من جمالوا يعنى
محمد :بتقولى حاجة يا سهيلة
أمنية : خلاص يا بت بقا
ندى : ماشى يا محمد برائة
محمد : حبيبتتتتتتتتتتتى انتى روحى يا ندددددددددى " وشالها ولف بيها وبعدين اخدها وخرجها فسحة جميلة "
" وتوتة توتة خلصت البارتوتة ونتقابل فى بارتوتة جديدة ان شاء الله والبارت كبير اهو وعايز رأيكم وتوقاعتكم الى هيحصل وتحليل للحلقة دى "
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://esraa150.ahlamontada.com
 
قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الاربعه والعشرين
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كل ما يخص بنات والشباب  :: كلام بنات والشباب :: كلام اسرار بنات-
انتقل الى: