كل ما يخص بنات والشباب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما يخص بنات والشباب

منوعات البنات والشباب
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخامس

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin


المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 21/04/2013
العمر : 31

قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخامس Empty
مُساهمةموضوع: قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخامس   قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخامس Emptyالخميس سبتمبر 19, 2013 5:56 pm

الفصل الخامس
flower flower flower flower 
وصلنا لحد ما شاهى قفلت مع أحمد
شاهى نزلت لاحمد لقتة واقف بالعربية تحت البيت حطت شنطة هدوم كبيرة فى شنطة العربية وركبت جمبوا
أحمد : اية يا بنتى كل الهدوم دى انتى مسافرةهع هع هع
شاهى : اصلاً اساساً يعنى ملكش فيه
احمد : ماشى ياختى
شاهى : أحمد هو انا ممكن اسألك سؤال ؟؟!
أحمد : لأ احنا عارفين طبعا
شاهى : بجد بقاا
احمد : فضولية اوى .. عايزة اية !!؟
شاهى : بصراحة كدة ومن غير كدب ولا لف ولا دوران انت كنت مهتم اوى بهند كدة لية وخايف عليها اوى انا كنت حاسة ان انت خايف عليها اكتر منى
أحمد : انتى عايزة الصراحة ولا بنت عمها
شاهى : بنت عمها
أحمد : خلاص يبقا اقول الصراحة ^_^ بصى يا ستى انا هحكيلك بس الكلام دة بينى وبينك ومش يتقال لحد
شاهى : اوكى
أحمد : بصى يا معلمة انا اختك من زمان اوى من قبل ما اسافر وانا عندى 14 سنة وانا معجب بيها وقولتلها
فـــــــــــــلاشـــ بـــــــــاك
أحمد كان راجع من المدرسة وشاف هند ومروة راجعين مع بعض
أحمد : مروة يا هند يا مروة
مروة لفت وبصت لقتة احمد
مـروة : اية يا احمد .. اية الدم اللى فى وشك دة احم
أحمد : دة خناقة بسيطة .. متاخديش فى بالك ازيك يا هند ؟!
هند : الحمدلله وانت عامل اية الف سلام[
أحمد : انا كويس والله يسلمك يلا اطلعى اقعدى معانا بقا ونذاكر انا وانتى ومروة
مروة : اة ياريت يا هند بلييييييييييز
هند : طب و .. ولسة هتكمل قاطعها احمد
أحمد : عارف عارف طب وماما هقولك زى كل مرة
أحمد ومروة فى نفس النفس : طنط مش هتمانع احنا هنقولها وكمان هنقولها تباتى معانا انهاااردة
هند : اذا كان كدة
التلاتة فى نفس النفس : مااااااااااشى هههههههههههه
وطلع احمد ومروة وهند
ولاء (الام) : اهلاً يا ولاد خشوا وانا هحضرلكو الغدا واتصل بمامت هند اقولها انها هنا واعرفها انها هتبات معانا النهاردة
التلاتة : اوكى
دخلت هند ومروة قوضة مروة وهند لبست
هدوم من عند مروة وخرجوا لقوا
مروة : ايييييية دة اييية اللى انت عاملة دة انت فاتح محل بقالة جمبك يا بنى انت
هند : هههههههههههه يا خالتووووو تعالى شوفى أحمد عامل اييييييية
تعالو احنا بقا نشوف احمد كان عامل اية
احمد كان مبهدل الدنيا ورامى قشر لب وسودانى فى الارض فاتح محل بقالة جمبوا على رأى مروة
ولاء ( الام ) : اية يا أحمد اللى انت عاملة دة انت اتجننت يا ابنى مبيعملش كدة غير المجانين
أحمد : اية يا جووودعان هو محدش يعرف ياكل فى البيت دة ولا يتسلى
هند ومروة : لا واضح انك مبتاكلش ولا تتسلى خالص]
أحمد : بس يا بت انتى وهى
ولاء ( الام ) : حسبى الله ونعم الوكيل اجررررررررررى على اوضتتتتتتتك
أحمد : اجرى يا مرررررروة اجرى يا هندددد الست بتتتتتتتتتتتتحول
هند ومروة : هههههههههههههههه
وبعد كدة هند ومروة قعدوا يروقوا ومروة دخلت تنام وهند قعدت تتفرج ع التليفزيون واحمد خرج لقاها قاعدة
أحمد : فيلم اية دة يا بت
هند : وانت مالك انت وبعدين اية بت دى انت هتصاحبنى تبتك يا عم وبعدين بتسال على اساس انى هسيبك تتفرج معايا لو ..
قاطعها أحمد : اييييييية خلاص يا بنتى مكنش سؤال اية رويتر
هند :هههههههه
أحمد : عسل
هند: مربى
أحمد : تين ولا فراولة
هند : يلا يا بنى اجرى من هنا
أحمد : لأ
هند : لية
أحمد : انا اساساً كنت عاوزك فى موضوع
هند : انجززز
أحمد : انا بــ ااا
هند : طنط اكلها جميل كل معاياوصوتك هيطلع بعون الله
أحمد : انا بحبك يا هنددد
هند كانت متنحة ومبلمة وكل حاجة
هند : انت بتتكلم جد ؟؟
أحمد كان ساااااااااااكت
هند : ع فكرة وووو انااا كــ كــماااااااااااان
وسابتة وطلعت تجرى ع مروة وجابت جردل مياة وعملتة ع مروة واحمد دخل قوضتة فرحان نرجع لمروة وهند
مروة : حرام عليكى المية ساقعة اووووووووووى
هند : احسن شوفتى اخوكى ... وحكتلها ع اللى حصل كلو
مروة : هههههههههه انتو الاتنين اجن من بعض
هند : هههههههه ماشى ياختى يلا نطل
قاطعها صوت خبط باب القوضة قامت تفتح لقتة احمد قامت قفلت الباب فى وشة تانى بسررررعة
أحمد : آآآآآآآآة منااخيرى يا مجنووونة
مروة : هههههه
هند : احسن تعيش وتاخد غيرها يا قموور
أحمد : طب مش هتطلعوا نذاكر ؟؟
مروة وهند : طالعين دلوقت
أحمد : ماشى انا مستنيكوا فى قوضة السفرة هناكل وبعدين نخش نكمل مذاكرة فى قوضة المكتب
مروة وهند : ماااااااااشى
ونـــــرجع تانى للواقع لشاهى واحمد
أحمد : بس كدة ياستى وانا لحد دلوقتى بحبها بس خايف اقولها تطلع بتحب حد تانى
شاهى : لا متقلقش مبتحبش حد تانى ويلاا عشان وصلنا ونبقا نفكر انا وانت ومروة فى خطة تقولها بيها ومتقلقش سرك فى بير مخروم يا معلم
أحمد : ههههههههه ماشى يلا نطلع
أحمد راح يشيل شنطة الهدوم لقاها تقيلة اوى
أحمد : ياللللهوى انتى حاطة ايطة يا بنتى انتى حاطة زلط
شاهى : ونعم الرجولة شيل يا بنى شيل ومتنساش تجيب شنطة الميك اب والاكل هاا
شاهى قالت كدة وطلعت تجرى واحمد اخد وقت تحت طويل فى الوقت دة كانت شاهى دخلت ونامت جمب مروة وهند فى الوقت دة طلع احمد لقاهم نايمين راح جاب بصلة وجه نحيتهم
أحمد : شااااااهى مروووووووة هندددددد
احمد كان بشممهم البصلة
شااااهى : فى ايييييية ..ايييييية دةةةةة كح كح كح اية الريحة دى
مروة : اااااااااااة يا مامااااا اية دةةةةة حرااااااام عليك اية الريحة دى
هند : كح كح كح كح ايـ كح دة اتسييييييييي
الكل ماعدا هند لانها كانت عمالة تكح :ههههههه
هند : بقاا كح كح مااشـ اتسييييييي اما كح وريتك اتسيي يا كح كح مبقاش انا اتسييييييي هند كح
أحمد : اوباا يا جودعان بقا انا اسمى كح
الكل : هههههههههه
وبعد كدة قعدوا ياكلوا ومرت الايام على كدة مرة مروة قاعدة مع هند ومرة شاهى ومرة احمد والتلاتة بيتجمعوا عندها اخر النهار ويوم خروج هند من المستشفى
شاهى بتكلم احمد فى التليفون
شاهى : ها يا احمد احنا نازلين دلوقتى الخطة تمام وكلو تمام ؟؟ هع هع هع
أحمد : كلو تمام يا برنس يلاا انزلو
واول ما هند نزلت هى ومروة وشاهى وهند ومروة اللى كانو ملاحظين ان احمد وشاهى مش طبيعيين خاالص وبيتكلمو كتييير
واحمد اخدهم ووداهم على مكان بالعربية
أحمد : انزلوا
مروة وهند : اية المكان دة
شــاهى وأحمد : انزلو وانتوا هتعرفوا دلوقتى
واول ما هند نزلت شافت ....................
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://esraa150.ahlamontada.com
 
قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخامس
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الخامس عشر
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الرابع عشر
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السادس عشر
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل السابع عشر
» قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الثامن عشر

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كل ما يخص بنات والشباب  :: كلام بنات والشباب :: كلام اسرار بنات-
انتقل الى: