كل ما يخص بنات والشباب

منوعات البنات والشباب
 
الرئيسيةاليوميةس .و .جبحـثقائمة الاعضاءالمجموعاتالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الرابع

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin


عدد المساهمات : 76
تاريخ التسجيل : 21/04/2013
العمر : 24

مُساهمةموضوع: قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الرابع   الخميس سبتمبر 19, 2013 5:32 pm

الفصل الرابع
______________
وصلنا لحد ما هند فاقت وشافت احمد ومروة داخلت عليها القوضة هع هع هع
هند : هو اية اللى حصل انا اية جبنى هنا ؟؟!
مــروة : اصل ........
وحكتلها ع اللى حصل كلوا
هنـــد : انا اسفة يا إيمو انت حصلك حاجة ؟؟
أحمد : لا ابداً مفيش حاجة انتى كويسة والله انا زقيتك من غير ما اقصد
هند : لا تمام ولا يهمك مفيش حاجة .. طب هو فين شاااهى ؟؟
مروة : آآآة شااهى آآآة شاهى نامت براا ههههههههه هع هع هع
هند : ههههههههه طب بليز بقا حد فيكو يقوم يصحيها ويجبها هناا
أحمد : ماشى انا هقوم اصحيها واجبها هنا بس هسأل الدكتور الاول انتى هتخرجى امتى وينفع انهاردة ولا لا ؟؟!
هند ومروة : اوكى
خرج احمد برا لقا شاهى لسة نايمة بردوا احنا عارفين طبعا
راح للدكتور عشان يسألو هند تخرج امتى وينفع النهاردة ولا لا ؟؟!
أحمد : لو سمحت يا دكتور
الدكتور : ايوة
أحمد : هو المريضة اللى هنا هتخرج من الغرفة دى امتى ؟؟! وينفع انهاردة ولا لا ؟؟
الدكتور : لا دى لازم تقعد اسبوع فى المستشفى
أحمد : ماشى متشكر يا دكتور
الدكتور : العفو
وكل دة مروة وهند ساكتين مش بيتكلمو ومروة مش راضية تتكلم وتتعب هند بالكلام
نرجع تانى لاحمد .. أحمد خلص كلام مع الدكتور وراح يصحى شاهى علشان يخشو لهند
أحمد : شاهى شاااهى يا شااهى انتى يا بنتى شااااهى تووووووووووت
شاهى : اية فى اية زلزاااااااال
وطلعت تجرى
أحمد : انتى يا بت يا شااهى استنى استنى يا مجنونة وراح جاب شاهى من قفاها وكان شكلها يضحك تحس انها جاية من خناقة ودخلو لمروة وهند واحمد كان داخل فطسان من الضحك
مروة وهند : ههههههههه انتى اية اللى عامل فيكى كدة يا بنتى ؟؟
شاهى : اية فى اية انا اية اللى جابنى هنا اصلاً
هند : ههههههههه
مروة : هههههههههه
أحمد : دة تاثير ريحة البينج اللى فى المستشفى يا شاهى صح مش كدة
شاهى : اية يا عم الظرف دة
أحمد : عم !! شايفانى ببيع جزر ؟؟
مروة : بالنسبة للجزر قوم هاتلى عصير فراولة وهات لـ هند عصير مانجو وشاهى كابتشينو
هند : لالالالالالالا كابتشينو لالالالالا
أحمد ومروة وشاهى : هههههههههه خلاص اهدى اهدى بلاش كابتشينو هنجبلنا كلنا مانجو اشطة
هند : اشطة بس انا هخرج امتى من هنا؟؟!
أحمد : الدكتور قال مش قبل اسبوع
هند : اووووووف كدة كتير اوى
أحمد : معلش انا هقوم اجيب المانجو
هند ومروة وشاهى اللى كانت هتنام تانى : اوكى
ونسيب احمد يروح يجيب المانجو ونشوف التلت بنات بيتكلمو فى اية
مروة : بس انتى كدة يا هند هتحتاجى هدوم من البيت عشان الاسبوع اللى هتقعدية فى المستشفى دة
هند : مش هينفع ابعت شاهى لوحدها ناو
وفى الوقت دة ومروة و هند بيتكلمو كانت شاهى ناااامت
مروة : ههههههههه وانتى الصادقة دى احتمال لو راحت تنام فى الطريق اصلاً
هند : ههههه تلاقيها تعبانة
مروة : طب بصى بعد موافقتك يعنى احمد ياخد شاهى ويروحوا يجيبولك هدوم من عندك من البيت وكمان يجيبولنا غدا احنا مش اتغدينا و شاهى كمان تاخد دوش وتجيبلى معاكى وتجيبلها هدوم
هند بعد تفكير لدقائق : اوكى
فى الوقت دة جه احمد
أحمد : هو اية دة اللى اوكى ؟؟!
مروة : بقولك اية هات المانجا الاول بدل ماتوقعها
أحمد : امسكى
مروة اخدت منو المانجا وحطتها فى تلاجة اللى فى القوضة اللى فيها هند
أحمد : انتو مش هتشربوها ناو ؟؟
مروة : لا بعد ماترجع انت وشاهى
أحمد : ارجع انا وشاهى منين يا بنتى ما شاهى اهى وانا اهو
....أحمد قال كدة وهو بيشاور على شاهى وعلى نفسة ..
مروة : لا ماهو انت هتاخد شاهى تروح تغير هدومها وتاخد دوش وتجيبلى وتجيب لهند وليها هدوم
أحمد : اوكى بس صحيها قوليلها
مروة : لا صحيها انت انا مش قادرة
أحمد : ماشى
وراح احمد قعد جمب شاهى و
أحمد : شااااااهى انتى يا بنتى شاااهى تووووووووووووووووت
شااهى : زلزاااااااال زلزاااال تااانى ااااااااااااة
وشاهى طلعت تجرى واحمد جابها تانى من قفاها
مروة وهند : هههههههههههه
أحمد : انتى اية حكاية الزلزال معاكى بردو اما صحيتك برا عملتى كدة
شاهى : ملكش فيه
هند : معلش هى كدة علطول مجنونة
أحمد : اة ما هو واضح
هند ومروة : ههههههههه
مروة : يلاا يا عمووونا انجز روح اعمل انت والبت دى اللى قولتلك علية
شاهى : نروح فين ونعمل اية مش فاهمة انا
أحمد : ياللللهوى انتى لسة عايزة تفهمى امشى يا بنتى قدامى وهفهمك فى العربية
واحمد شد شاهى من قفاها ونزلو وقالها تعمل اللى مروة قالت علية تجيبلهم هدوم وتاخد دوش وتغير هدومها وكدة
شاهى : اوكى استنى انت هنا بقا
أحمد : فى الانجاز يا شوشو
شاهى : اوكى يا برنس
شاهى طلعت اخدت دوش واحمد راح يجيب الغدا نسيب احمد يروح يجيب الاكل ونروح لشاهى لان فى الوقت دة كان هند نامت ومروة نامت جمبها
شاهى : اممممم انا هاخد لهند فستانين وبنطلونين و تيشرتين و 3 جزم والطرح بتاعت الاطقم وجيبة وبلوزة وكام شنطة وجرابات موبايلها واجيب لمروة 3 بنطلونات جينز وبيجامتين نص كوم بما ان عادى دة اخوها يشوفها بشعرها و اجبلها 3 تيشيرتات وفستانين واخلينى فى الاخر
شاهى جابت لهند : فستان طويل لونه موفى غاامق وعلية بعض الرسومات بالموف الفاتح وجبتلها عليه طرحة موف فاتحة وشنطة لون الطرحة وجزمة لون الطرحة وجراب للموبايل لون الفستان وجبتلها فستان تانى طوله مظبوط مش طويل اوى او قصير لونة نبيتى كات وعلية بلورو لونة اسود وجابتلها طرحة وجزمة وشنطة وجراب للموبايل لونهم اسود وجابتلها بنطلون جينز بيج ضيق اوى على شميز طويل لونة بينك فيه خطوط بينك وبيج وطرحة بيج فيها رسومات رقيقة بالبينك وجزمة بينك وشنطة بيج و جبتلها بنطلون جينز بنى ضيق على بدى طويل لونة كوفى ومرسوم علية رسومات بالبنى وطرحة بنى وشنطة بنى وجزمة كوفى وجابتلها جيبة لونها ازرق على بدى لبنى وطرحة زرقة وشنطة زرقة وجزمة لبنى
وجابت لمروة : فستان سادة لونة اخضر هادى وطرحة سودا وجزمة سودا وشنطة سودا وجابتلها فستان لونة بنى فى اخضر وطرحة بنى وجزمة وشنطة بنى وبنطلون جينز ازرق وبنطلون جينز اسود وبنطلون جينز بينك وكلهم اسكينى وجابتلها تونيك موف وتونيك احمر وتونيك رمادى وجابتلها بيجامة عبارة عن بنطلون ازرق سادة وبدى نص كوم مرسوم علية لولو كاتى بالبنك والكوم لبنى وبيجامة تانية لونها اصفر عليها سبونج بوب
شاهى : اخيراً كدة مش فاضل غير هدومى انا هجبلى هو طقمين بس وبيجامتين
شاهى جابت لنفسها بيجامة لونها اخضر مرسوم عليها رسومات لمونى بتتكون البجمة من شورت وبدى كاب والبيجامة التانية بنص كوم وبنطلون برمودا لونها بينك وجابتلها جيبة لونها زيتى وبدى اخضر و جيبة تانية بنى وعليها بدى كات اصفر وجابتلها جزمة سودا وشنطة سودا واخدت شنطة المكياج ورنت على احمد لانها اخدت رقمو منو فى العربية
نروح عند احمد راجع من المطعم اللى جاب منو الاكل على شاهى وموبايلو بيرن
أحمد : الو يا شاهى
شاهى : انت فين كل دة
أحمد : انا تحت البيت انزلى يلا
شاهى : اوكى
أحمد : سلام
شاهى : بلاباى
............................
ونكمل الحلقة القادمة وبارت كبير اهوو محدش يقولى نزلى تانى بقا غير على الاسبوع الجااى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://esraa150.ahlamontada.com
 
قصة بنات اصحاب واخوات مجانين ( كوميديا جدا ) الفصل الرابع
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
كل ما يخص بنات والشباب  :: كلام بنات والشباب :: كلام اسرار بنات-
انتقل الى: